Obchodní podmínky

REALITYHUB

(dále jen "Podmínky")

Pro pořádek

  • Tyto Podmínky vydáváme jakožto poskytovatel služeb sdílené kanceláře, společnost HRUBÝ & BUCHVALDEK Corporate Solutions, s.r.o., IČO: 24704814, se sídlem Palackého 740/1, Nové Město, 110 00 Praha 1, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. C 167485 (dál bude uvedeno jen "poskytovatel").
  • Vydání těchto Podmínek jako nedílné součásti Smlouvy o využívání služeb sdílené kanceláře (dál bude uvedeno jen "smlouva") nám umožňuje §1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tak jen, abyste to věděli.
  • Víme, že jsou Podmínky docela dlouhé, ale jsou opravdu důležité a dali jsme si s nimi hodně práce, tak si je pořádně přečtěte. Děkujeme.
  • Tyto podmínky jsou platné od 1.3.2019.

 Ať si rozumíme

  • REALITYHUB je název sdílené kanceláře, jejíž služby poskytujeme.
  • Tarif je balíčkem služeb poskytovaných v souvislosti s využíváním prostoru REALITYHUB.
  • Doplňkové služby jsou zpoplatněné služby, které můžete čerpat nad rámec Vámi zvoleného tarifu.
  • Přebíráním zaslané pošty je myšleno její převzetí od doručovatele, otevření obálky, naskenování obsahu a následné zaslání na Váš e-mail. Samozřejmě pokud to nebude balíček z Vašeho oblíbeného
    e-shopu. Musíme Vás ale upozornit, že není možné přebírat zásilky určené "do vlastních rukou". Výzvu k jejich osobnímu převzetí Vám ale převezmeme, takže budete v obraze.
  • Sdílený stůl je stůl v prostorech REALITYHUB, který bude využíván více uživateli. Samozřejmě ho nikdy nebudou využívat dva uživatelé najednou, máme tím na mysli to, že zkrátka nebude jen Váš a bude ho muset po každé Vaší návštěvě pořádně uklidit, aby ho mohl využívat další uživatel. S tarifem 60 "Denně" máte navíc možnost si jeden ze sdílených stolů předem rezervovat na tel. 221 111 899.
  • Vyhrazený stůl je stůl v prostorech REALITYHUB, který budete využívat pouze Vy, pokud zvolíte tarif 180 "Furt". Po dobu, po kterou budete mít tento tarif předplacený, k Vašemu vyhrazenému stolu nepustíme nikoho jiného. Vaše propisky tak budou v bezpečí.
  • Uzamykatelná skříňka je jednoduše skříňka se zámkem a klíčem. Jeden klíč budete mít Vy a druhý my. Ten náš ale použijeme pouze v případě, když bude ten Váš beznadějně ztracen, případně skříňku včas nevyklidíte po ukončení využívání služeb.

Konečně ty tarify

  • Nabízíme Vám tři (3) různé tarify, a to 20 "Na blind", 60 "Denně" a 180 "Furt". V rámci všech našich tarifů máte zdarma:
  • přístup do prostor REALITYHUB od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00
  • využívání zásobené kuchyňky (garantujeme vodu, kávu, čaj a sladké dobroty a nebojte, s kávovarem Vás naučíme a kde schováváme sladkosti Vám ukážeme)
  • wi-fi připojení
  • skenování do e-mailu
  • přebírání zaslané pošty, pokud o tuto službu ve smlouvě projevíte zájem
  • velký monitor
  • S tarifem 20 "Na blind" se můžete těšit na:
  • sdílený stůl bez rezervace na principu "kdo dřív přijde" do limitu 20 hodin měsíčně
  • tisk nebo kopírování až 150 stránek v ceně tarifu
  • Tarif 60 "Denně" Vám nabídne:
  • sdílený stůl s možností (ale nikoli nutností) rezervace do limitu 60 hodin měsíčně
  • tisk nebo kopírování až 300 stránek v ceně tarifu
  • A pro největší fajnšmekry máme tarif 180 "Furt", který obsahuje:
  • vyhrazený stůl a uzamykatelnou skříňku, které je možné používat kdykoliv v pracovní době od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00
  • tisk nebo kopírování až 500 stránek v ceně tarifu
  • možnost sjednání exkluzivních doplňkových služeb: non-stop přístup do kanceláře, sídlo pro Vaše podnikání, cedulka na vstupních dveřích
  • v případě předplacení tohoto tarifu na 6 měsíců a déle máte možnost využití doplňkové služby sídlo/místo podnikání zcela zdarma, jen nám to prosím dejte vědět
  • Kolik za jednotlivé tarify zaplatíte se dozvíte v Ceníku. Stejně tak tam zjistíte, kolik budu stát doplňkové služby, pokud Vám bude obyčejný tarif málo.
  • Pokud budete prostor REALITYHUB využívat daný měsíc víc hodin, než kolik máte předplaceno v rámci svého tarifu, nic se neděje. Přeřadíme Vás na daný měsíc do tarifu s vyšší hodinovou dotací a rozdíl v ceně obou tarifů Vám vyúčtujeme.

 Když Vám tarif nebude stačit

  • Extra tisk je doplňková služba, kterou budete využívat v případě, kdy Vám nebude stačit počet stránek pro tisk a kopírování, který máte zahrnutý ve Vámi zvoleném tarifu. Protože je nám jasné, že nemůžete dopředu vědět, kolik stránek budete který měsíc potřebovat vytisknout nebo okopírovat, budeme tuhle doplňkovou službu vyúčtovávat vždycky na konci kalendářního měsíce.
  • Pronájem zasedačky je doplňková služba, která Vám umožní po sjednaný čas využívat reprezentativní prostory zasedací místnosti advokátní kanceláře HRUBÝ & BUCHVALDEK, v.o.s. Aby návštěva REALITYHUB na klienty udělala dojem a aby i pro Vás byla jednání příjemnější, je v ceně této doplňkové služby i občerstvení pro Vaše klienty, a to voda, káva, čaj a sladké dobroty.
  • Obsluha datovky je doplňková služba, která spočívá v tom, že Vám budeme hlídat datovou schránku a informovat Vás o doručených zprávách. Pro Váš komfort zprávy budeme přeposílat na Váš e-mail. Nic Vám tak neunikne.
  • Pro tarif 180 "Furt" nabízíme speciální doplňkové služby, které si s jiným tarifem nesjednáte. Jedná se o následující vylepšováky:
  • Sídlo/místo podnikání. Pokud si sjednáte tuto doplňkovou službu, umožníme Vám mít sídlo anebo místo podnikání na naší adrese, která je Palackého 740/1, 110 00 Praha 1. A to je dobrá adresa. Pokud budete potřebovat asistenci při změně sídla nebo místa podnikání, můžete se obrátit na advokátní kancelář HRUBÝ & BUCHVALDEK, v.o.s., jejíž advokáti budou pracovat přibližně 10 metrů od Vámi využívané sdílené kanceláře. Stačí zaťukat.
  • Non-stop přístup. Tato doplňková služba Vám umožní využívat prostory sdílené kanceláře doslova ve dne v noci. Tím myslíme 24 hodin po 7 dní v týdnu.
  • Cedulka u vnějších dveří. Pokud si sjednáte tuto službu, necháme Vám vyrobit stylovou cedulku s Vaším jménem nebo názvem Vaší společnosti a umístíme ji ke vnějším dveřím, abys Vás klienti snáz našli.

 Jak dlouho budete sdílenou kancelář využívat

  • Potom, co spolu podepíšeme smlouvu, bude úplně jasné, který den je tím prvním, kdy se můžete v kanceláři objevit a začít pracovat. Bude to tam totiž černé na bílém. Nebo modré na bílém.
  • Vídat se budeme tak dlouho, jak budete chtít. Nejdéle ale tak dlouho, jak nám budete platit měsíční poplatky za Vámi vybraný tarif. Déle to nepůjde.
  • Pokud nám budete dělat v kanceláři neplechu, budeme to muset řešit a rozloučíme se s Vámi dřív, než se Vám to bude líbit. Tak radši žádnou neplechu nedělejte.
  • Pokud budete v rámci tarifu 180 "Furt" využívat uzamykatelnou skříňku a rozhodnete se, že našich služeb dál využívat nechcete, budete muset skříňku vyklidit, a to nejpozději poslední den kalendářního měsíce, který máte předplacený. Pokud to neuděláte, použijeme náš klíč, skříňku odemkneme, všechno z ní vyndáme a zlikvidujeme. Nejsme totiž žádné skladiště. Tak si ji radši vykliďte včas.

Když dojde na placení

  • Kolik nám za využití služeb sdílené kanceláře budete platit záleží na Vámi zvoleném tarifu. A na tom, jak se nad jeho rámec rozšoupnete s doplňkovými službami.
  • Platbu za Vámi vybraný tarif budete hradit převodem na účet č. 2105608572/2700. Abychom Vaši platbu správně identifikovali, musíme mít domluvené nějaké poznávací znamení. Proto prosím koukněte na smlouvu, kterou jsme spolu podepsali, najděte její číslo (je hned nahoře) a jako variabilní symbol pro všechny Vaše platby používejte toto číslo. Bez lomítka samozřejmě. Hotovost nebereme a karty (zatím) také ne.
  • Tarif si můžete předplatit vždycky na celý kalendářní měsíc. Jediná výjimka se vztahuje na úplně první měsíc, a to tak, že pokud začnete využívat naše služby v průběhu měsíce, první platba bude za poměrnou část takového měsíce (to určíme jednoduše podle počtu dnů) a zároveň za celý následující kalendářní měsíc. Nejlépe se to vysvětlí na příkladu. Pokud se k nám přidáte 14. ledna, bude Vaše první platba pokrývat 18 zbývajících lednových dnů a celý únor. Není to tak složité. Samozřejmě si můžete předplatit i více měsíců dopředu.
  • Platbu za daný kalendářní měsíc musíme mít na účtu nejpozději 3. den daného kalendářního měsíce. Jinak Vás 4. den nepustíme ke stolu.
  • Pořádek dělá přátele, a proto dodáváme, že když si nevyčerpáte všechny služby ze svého předplaceného tarifu v daném kalendářním měsíci, do následujícího měsíce se nepřevádějí. Jinak bychom se z toho totiž zbláznili. A to snad nikdo nechce.
  • Doplňkové služby obsluha datovky, sídlo/místo podnikání a non-stop přístup se hradí měsíčně podle stejných podmínek jako tarify. Takže si znovu přečtěte body 6.3. až 6.5. této smlouvy s tím rozdílem, že místo slova tarif si přimyslete název jedné z těchto tří doplňkových služeb. Pokud je budete využívat od samého začátku a zaškrtnete nám je ve smlouvě, můžete platby za ně spojit s platbou za tarif.
  • Doplňkové služby extra tisk a pronájem zasedačky se dopředu nehradí. Vždycky na konci měsíce provedeme vyúčtování za uplynulý kalendářní měsíc a dáme Vám vědět, jak to s Vámi dopadlo. Uhradit takové vyúčtování budete muset nejpozději do 7 dnů od jeho doručení. Platbu provedete opět převodem na účet č. 2105608572/2700 s jako variabilní symbol Vám poslouží číslo faktury.
  • Doplňková služba Cedulka u vnějších dveří je z hlediska placení hodně specifická. Nezáleží totiž na tom, jak dlouho ji budete používat, vyrobit se musí na měsíc stejně jako na dva roky. Proto máme podmínky této doplňkové služby nastavené tak, že nám její cenu zaplatíte jednorázově, a to na převodem na účet č. 2105608572/2700 s variabilním symbolem dle faktury.

Abyste se dostali dovnitř

  • Otevírací doba sdílené kanceláře je stanovená klasicky od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00. Jinak má zavřeno. Pokud Vám to je málo, dá se to vyřešit. Řešení se jmenuje doplňková služba non-stop přístup a je možné si ji přiobjednat pouze k tarifu 180 "Furt". Protože když u nás nebudete Furt, k čemu by Vám byl non-stop přístup.
  • Potom, co spolu podepíšeme smlouvu, máme 5 pracovních dnů na to, abychom Vám předali jeden
    (1) kus vstupní karty. Pokud budete mít sjednaný non-stop přístup, dostanete i jeden (1) vstupní klíč. Většinou ale budeme rychlejší.
  • Vstupní karta je hodně důležitá. Tak se o ni podle toho starejte, prostě ji opatrujte jako oko v hlavě. U toho byste taky nebyli rádi, kdyby se Vám jakkoli poškodilo, zničilo, někdo Vám ho ukradl nebo jste ho ztratili. A pokud dostanete i vstupní klíč, přátelsky Vás upozorňujeme, že ten je ještě důležitější.
  • Když najdete vstupní kartu, která je podobná té Vaší, ale Vaše není, předejte ji při první návštěvě po jejím nalezení na recepci. Poctivě. Děkujeme. O totéž Vás poprosíme v případě nálezu klíče.
  • Pokud vstupní kartu ztratíte nebo ji jinak poškodíte, budete muset zaplatit smluvní pokutu ve výši 500,- Kč. Je to možná nemilé, ale je to tak.
  • Když ztratíte vstupní klíč, bude to vcelku nepříjemná situace. Budeme muset vyměnit zámek a spolu s ním i všechny ostatní vstupní klíče. Proto nám v takovém případě budete muset zaplatit
    smluvní pokutu ve výši 5000,-Kč. Pokud klíš neztratíte, ale poškodíte tak, že už nebude možné ho používat, odevzdáte nám ho a my dodáme nový kus. Za takovou výměnu je smluvní pokuta nižší, a to 200,- Kč. Protože zámek měnit nebudeme.

Až nás budete chtít opustit

  • Až už služby sdílené kanceláře nebudete chtít využívat, vstupní karta a případně i vstupní klíč Vám budou k ničemu. Proto nám je prosím do 5 pracovních dnů vraťte.
  • Vytvoříte-li si ke kartě osobní vztah nebo nám ji po skončení smluvního vztahu v uvedené lhůtě nevrátíte z jiného důvodu, bude Vám naúčtována smluvní pokuta ve výši 500,- Kč. Tak nám ji radši vraťte včas.
  • Pokud nám včas nevrátíte vstupní klíč, bude muset uhradit smluvní pokutu ve výši 5000,- Kč. Důvody už jsme Vám vysvětlili.
  • Pokud nám nejpozději poslední den Vámi zaplaceného měsíce nevrátíte klíč od uzamykatelné skříňky, budete nám muset zaplatit smluvní pokutu 200,- Kč.

Tyto podmínky, Ceník a vzorovou smlouvu si můžete též stáhnout níže ve formátu PDF.